Anasayfa - Site Haritası - E-Mail - İletişim - English
KURUMSAL
İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA)’nden Mezopotamya Markasına Destek

GAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından 2014 yılından bu yana yürütülen “GAP Bölgesi Turizm Odaklı Tanıtım ve Markalaşma Projesi” kapsamında üretilen ve bölgenin turizm destinasyonu olan “Mezopotamya – Destansı Topraklar” markasının yerel, ulusal ve uluslararası bilinirliğini artırmak amacıyla İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) tarafından gönüllü destek veriliyor.

Sosyal sorumluluk çalışmaları kapsamında desteklenen “Mezopotamya” markasının stratejik iletişim planı, İDA üyesi şirketlerin oluşturduğu bir komite tarafından hazırlanarak, 7 Mayıs 2019 tarihinde düzenlenen toplantıda GAP İdaresi’ne sunuldu.


Fotoğraflar




Haber Tarihi : 8 Mayıs 2019 - Okunma Sayısı : 1164